Poprvé v historii zamávala šachovnicová vlajka nad vozem 747cc Datsun v roce 1936. A společnost Nissan, která značku Datsun vlastní, od té doby nepřestala závodit – ani vyhrávat. Od Japonska po Le Mans ve Francii, od Dakaru po Daytonu na Floridě.
Od roku 1984 je NISMO oficiální závodní sekcí společnosti Nissan. Před 30 lety jej založila skupina konstruktérů Nissan a již od těch dob je NISMO synonymem nadšení, odbornosti a nejvyššího výkonu – o desetiletích dominance na závodních okruzích ani nemluvě.
S volně dýchajícím vysokootáčkovým šestiválcovým motorem o výkonu 344k , širšími zadními koly a závodním nastavením zavěšení náprav je Nissan 370Z NISMO nejostřejší "Z", jaké jsme kdy nabízeli.
Karoserie nejnovějšího modelu 370Z NISMO generuje vysoký přítlak při zachování skvělých aerodynamických vlastností. Najdete zde také nový přední spoiler, rozšíření prahů, zadní difuzor nebo velký zadní spoiler. Ano, vypadá skvěle... ale ne jenom vypadá - 370Z NISMO to myslí naprosto vážně
Vůz Nissan 370Z má největší brzdy v celé historii 370Z – ale 370Z NISMO je ještě lepší. Podobně jako vozy GT-R se může pochlubit brzdovými hadičkami s vysokou tuhostí a výkonnou brzdovou kapalinou, které přináší lepší ovládání pedálu i v nejextrémnějších podmínkách.
Kovaná 19" kola z hliníkové slitiny s charakteristickým dvojitým zabarvením NISMO jsou vybaveny nízkoprofilovými pneumatikami Bridgestone Potenza S001. Ráfky jsou vzadu o 2,5 cm širší pro lepší přilnavost.
Závodně laděné zavěšení připravené podmanit si jakoukoliv trať uspokojí i ty nejnáročnější řidiče – najdete zde pevnější odpružení, nové tlumiče a vepředu i zesílenou torzní příčku.
Speciální tlumiče vepředu na rámu a vzadu pod zavazadlovým prostorem pomáhají mírnit vibrace a přináší přesnější řízení. Nissan 370Z NISMO se může pochlubit také předními torzními vzpěrami, které dále zlepšují tuhost a ovladatelnost.
Dvě koncovky snižují tlak výfukové soustavy až o 30 %. Výsledek: briskní odezva motoru, lačnost po otáčkách a tlumič výfuku, který je přímo definicí výkonu.
Soutěžního ducha navozuje také interiér čalouněný Alcantarou a doplňky v červené barvě NISMO. Pokud řídíte opravdu rádi, nenajdete lepší místo. Od volantu potaženého kůží a Alcantarou s vyznačenou středovou polohou, po elegantní červené prošívání NISMO. Interiér se sportovním duchem je navržen pro jedinečný požitek z jízdy.
Sedadla Recaro vás udrží na místě i v těch nejostřejších zatáčkách. Čalounění kůží s vloženými segmenty z Alcantary v barvě červená NISMO, integrované opěrky hlavy, tuhé výplně a vyšívané logo NISMO zajistí, že vám sedadla budou připadat jako vyrobená na míru.
Motorizace | 3.7 l V6 benzín |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Převodovka | 6MT | Sedmirychlostní automatická převodovka s možností manuálního řazení |
|||||||
Zdvihový objem [cm3] |
3 696 | ||||||||
Max. výkon [KW (k)/min-1] |
253 (344) / 7400 | ||||||||
Max. toč. moment [Nm/min-1] |
371 / 5200 | ||||||||
Spotřeba paliva a jízdní vlastnosti | |||||||||
Spotřeba paliva (kombinovaná) [l/100 km] |
15.4 | 7.8 | |||||||
Emise CO2 [g/km] | 248 | ||||||||
Max. rychlost [km/h] | 250 | ||||||||
Zrychlení 0 - 100 km/h [s] | 5.2 | ||||||||
Hmotnosti a rozměry | |||||||||
Celková hmotnost [kg] | 1 800 | ||||||||
Celková délka [mm] | 4 430 | ||||||||
Celková šířka [mm] | 1 870 | ||||||||
Objem zavazadlového prostoru (VDA) [l] | 235 | ||||||||
Objem palivové nádrže [l] | 72 |
Vůz není skladem
Vůz není v nabídce